fredag den 25. oktober 2013

Stansejern og collage




Jeg synes lige jeg vil vise jer min samling af stansejern, de to gule er de nyeste. Det er super dejligt endelig at have alle størrelser, det giver flere muligheder for at lave collager. Jeg bruger dem meget og har gennem tiden skrevet flere indlæg omkring hvor fantastisk glad jeg er for dem se bare her.  Stansejernene har jeg købt hos Nordform. 

Kataloget jeg har klippet lidt i, fik jeg da jeg var til blogtræf i starten af måneden. Det smarte ved at stanse ud kun fra et katalog er at farvenuancerne er det sammen igennem hele kataloget. Så næsten lige meget hvad jeg får klippet ud passer det sammen. 

Katalog i lækre grå farver og flotte mønstre



5 kommentarer:

  1. Hvor er det en fed collage, Line :-) Det er da super smart at bruge kataloget til det. Jeg er vild med din samling. Så kan der virkelig blive produceret. Hvordan limer du det fast? - med en almindelig limstift?
    Ha en dejlig weekend.
    Kh Line

    SvarSlet
  2. Tak, jeg bruger limstift og indimellem dobbeltklæbende tape.

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er det jo lige til at gå til. Tak for hurtigt svar :-)

      Slet
  3. Jeg er lidt misundelig... Jeg har været for nærig til at købe stansejern indtil videre

    SvarSlet
    Svar
    1. De er helt sikkert pengene værd, det er en del nemmere en at klippe cirkler ud med en saks..

      Slet