tirsdag den 15. oktober 2013

Nyt udstyr til bilen


Den grønne og lidt beskidte fyr er blevet ofre for Hamaperler og en lidt smartere nøglering. 
Til blogtræffet i Toftlund havde en af de andre deltager lavet en keyhanger af perler til pakkespillet, jeg kan ikke huske hvem. Den er nem nok at lave når først man har luret teknikken. Jeg er startet ud med en kort model, den er syet sammen med almindelig sytråd, da jeg desværre ikke havde fiskesnøre på lager. 



Jeg har også gang i at lave perleplader, men desværre har jeg kun kasser hvor farverne er blandet, derfor tager det lidt længere tid når perlerne først skal sorteres/findes i bøtten. 
Håbet er at jeg også får lavet nogle fine mønstre, for efter hvad jeg kan se, ser det ud til at Hamaperler hitter i blogland lige for tiden. Der er en del billeder af fine mønstre og figurer. 

Så i må nøjes med billeder af min nye nøglering indtil videre.






 Jeg har syet flere gange igennem de samme perler, så den lukker rundt om selve nøgleringen

3 kommentarer:

  1. Hvor er den fin. Jeg er vild med det grafiske sort/hvide look krydret med lidt koral - my favorit!
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Sort, hvid og et tvist af koral er vidst altid en god kombi :)

      Slet
  2. Men det er da også en skøn nøglering der kan tåle at blive flashet...

    SvarSlet