tirsdag den 22. oktober 2013

Lun på efteråret



Jeg er kommet frem til at der er noget helt specielt ved efteråret, farverne, luften og lyset. Efteråret er kommet godt med ind i vores stue, men det har i nok lagt mærke til i mine tidligere indlæg. Jeg er vild med alt det der falder ned fra træerne lige nu, blade i alverdens farver og smukke former. Der er et tydeligt skift i vejret når det bliver efterår og det overrasker mig stadig hvert år hvor skønt det er. 

Jeg har lagt meget mærke til bladenes struktur og former.
Jeg har udvalgt de pæneste visne bøgeblade til en efterårskrans og der skulle bruges mange.
Jeg har taget mange billeder af blade og træer, kun få af dem er vist her på bloggen.

Jeg indrømmer at jeg er ramt, jeg går nok rundt og er lidt "forårsforelsket" her midt om efteråret.




2 kommentarer:

  1. Jeg er ret vild med de farvede agern der!

    SvarSlet
  2. En sød version af agern til de tomme hætter. Jeg har hæklet agern, som jeg viste på min blog i går (inkl. opskrift). *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet