søndag den 6. oktober 2013

Kunstbytte # 2


I går til blogtræf byttede jeg kunst med Birgitte.. Waauw et flot billedet jeg fik af hende med og meget personligt. Se bare det skilt ræven har i munden med teksten "lille A", saks og garn, det passer på mig. Jeg er super glad for det og min manden synes godt om det. Det skal helt klart op på billedvæggen i stuen hvor resten af rammerne også er sorte.

Birgitte har skrevet et indlæg og der er nogle der vil bytte med hende, så hvis kunne tænke dig en af hendes kunstværker er hun frisk på en byttehandel. Det kan du læse mere om her



Det var et super godt blogtræf i går men det får jeg først tid til at skrive om i morgen. Jeg er så glad for at jeg tog med og positiv overrasket over hvor hurtig man falder i snak med de andre. Det var i hverfald super hyggeligt der hvor jeg sad, snak kreating, børn og jobs. 

Mit billede til Birgitte

Indtil videre står det og pynter i stuen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar