lørdag den 26. oktober 2013

Kreakaos


Hovedet er fuld af kreative ideer og ting jeg gerne vil lave, men jeg ved ikke hvor jeg skal starte. I stedet prøver jeg lidt af det hele uden at det bliver særlig godt. Oftes ender jeg med at jeg finder hæklenålen frem og hækler lidt i stedet. 

Kreaprojekterne er bl.a.

Male på sten
Lave øreringe af krympeplast
Træne finmotorikken og lave perleplade mønstre
Hækle julegaver
Knytte nøgleringe
Hækle en elefant 
Tegne, male og klippeklistre billeder 

Mon listen bliver længere når jeg i dag tager til Kreamesse i Fredericia? Måske lidt dumt og farligt men jeg tager chancen og håber på at jeg bliver inspireret og finder et sted at starte på liste.


Det går fint med at lave perlemønstre, men når den skal stryges går det helt galt...

2 kommentarer:

  1. Det er altid strygedelen ved perler der er bøvlet... :0)

    SvarSlet
  2. Uf hvor jeg kender det med kreakaos!

    SvarSlet