onsdag den 9. oktober 2013

Hæklet gut - storebror


Den hæklede gut som jeg lavede en DIY for noget tid siden har nu fået sig en storebror. Ham her er måske ikke helt så charmerende som sin lillebror, men venlig det er han. 
Denne gang har jeg hæklet lidt anderledes. Jeg begyndte oppe fra og ned, da det sidste ben skulle hækles på gav det lidt udfordringer fordi der skulle også fyld i mens det stadig var muligt. Det lykkedes  at få ben nr 2 pænt og færdig blev den. 

Denne fyr blev brugt som værtindegave til weekendens blogtræf og den bor nu hjemme hos Lena.

Opskriften på en hæklet gut finder du her.





4 kommentarer:

  1. Elsker at den samme opskrift kan give så mange forskellige udtryk - Han er rigtig fin :)

    SvarSlet
  2. Han er fin - men det lyder bøvlet med at hækle det sidste ben...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror også jeg starter med benene næste gang jeg skal hækle en gut :)

      Slet
  3. Jeg er også bare så glad for min lille mand. Emil har et par gang villet lege med ham, men nej han skal stå og pynte :)
    Jeg lover dig at lave et indlæg om ham.

    SvarSlet