søndag den 6. oktober 2013

Give away # 3




I sidste wekeend lovede jeg jer en give away i løbet af ugen og nu er det tiden. 
Denne gang kan du vinde et par smukke øreringe. Øreringene er nikkel- og blyfri med sorte krystaller og fra Corazon (du kan læse mere om dem her)

Jeg har selv et par magen til og jeg er allerede blevet rigtig glade for mine. Mine Magurit øreringe er nu gemt lidt væk til fordel for dem her. De er super fine og kan sagtens bruges til hverdag.


Alt du skal gøre er, at skrive en kommentar til dette indlæg og være fast læser på bloggen.
- Husk at skrive din mailadresse i kommentaren hvis du ingen blog har.

Sidste chance for at være med er 

Fredag den 18 oktover

Vinderen bliver trukket hurtigst muligt derefter.



35 kommentarer:

  1. De er bare super fine. Deltager gerne. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  2. Ej hvor er de fine! Jeg er SÅ meget med!

    SvarSlet
  3. Wauw hvor er de smukke, dem vil jeg gerne vinde. Min mail er: kirstenepetersen@Hotmail.com

    SvarSlet
  4. De er rigtig fine - er allerede fastlæser :)

    Vh Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Fine! Jeg trænger i den grad til nyt på øreflipperne;-)

    Krunufjall@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg er fast læser via Blogloving, og vil rigtig gerne være med her :)

    hdl1010@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg deltager meget gerne

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  8. Supper smukke :-D Følger via bloglovin' og deltager gerne.

    SvarSlet
  9. Smukke!
    Anne/anne.callesen@gmail.com

    SvarSlet
  10. uh hvor er de fine :)
    maibritt // maibrittj_@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Dem vil jeg gerne pynte mig med. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  12. Hvor er de yndige.

    denlilleverden@godmail.dk

    SvarSlet
  13. Jeg er da med.
    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Dejlig giveaway! :))
    cecilie.krolykke@gmail.com

    SvarSlet
  15. De øreringe er så flotte - Jeg deltager :)

    /Jeanet - www.jbodilsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  16. Wauw de ser flotte ud<3

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  17. Så fine de er!! Kh Trine (Trinestevn@yahoo.dk)

    SvarSlet
  18. Hvor er de bare fine! Det ville ikke være tosset at vinde dem, specielt ikke når de bliver trukket på min fødselsdag :o)
    Kh Kala / madebykala.blogspot.com

    SvarSlet
  19. Hvor er de smukke. De ville pynte så fint i på mine ører til årets julefrokoster.
    MVH Rikke

    SvarSlet
  20. Virkelig fine øreringe!!! Knus fra Caroline Rødsgaard, Catuvihu@hotmail.com

    SvarSlet
  21. De er så fine <3
    Mvh.
    Birna Lambaa
    birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Jeg vil meget gerne deltage. Hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  23. Hvor er de fine. Jeg vil meget gerne deltage.
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  24. nøj de er bare fine

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    deltag gerne i mine konkurrencer på min blog

    www.regnbuemig.blogspot.dk

    xxx for at jeg er den heldige!

    SvarSlet
  25. Jeg vil rigtig gerne deltage :) Følger på bloglovin' :)
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  26. De er så fine - dem ville jeg også lade yndlings-øreringene holde en pause for.
    //Eva-Maria (@ buecking.dk)

    SvarSlet
  27. Er helt klart med :)) Kunne slet ikke finde det der boks, hvor jeg kunne tilmelde mig som fast læser på bloggen, så følger dig på Bloglovin i stedet for.. Håber det er ok? :))

    Louise Janner // Louise1990louise@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Ih, hvor er de fine....kunne blive en god fødselsdagsgave til min mor :o)

    SvarSlet
  29. Lekker ørepynt, jeg er med. Følger på bloglovin! annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlet
  30. de er super fine <3

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  31. Rigtig flotte! Jeg er med :-)
    //akh(a)os.dk

    SvarSlet