onsdag den 2. oktober 2013

Endnu et laaang indlæg...


Ja, sådan indledte jeg et tidligere blogindlæg om en lang slange jeg havde syet. Nu har jeg været igang igen, en slange af stofrester i lækre farver. Der er brugt 3 Ikeapuder til at fylde den ud og den har fået en tunge af filt. Desværre kan den ikke se noget endnu, jeg ikke har besluttet mig for hvordan øjenene skal være. 
Den fungere godt som indhegning til mindstemanden, da den er stoppet godt ud med bamsefyld har han svært ved at kravle hen over den. Ind imellem tager han dog alligevel kampen op mod slangen og overfalder den, hvis han kunne spiste han den gerne.

Farverne på slangen er det jeg er mest tilfreds med, alt med striber er bare lækkert at se på. 








3 kommentarer:

  1. Hvor er den herlig - og virkelig skønne farver

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot - nogle rigtig fine farver :)

    SvarSlet
  3. Farverne er fantastiske og striberne giver lige det der ekstra. Er spændt på hvad du finder på til øjne.
    MVH Rikke

    SvarSlet