mandag den 7. oktober 2013

Blogtræf - dagen derpå

Dagen derpå hedder det ikke mere men glæden over at være med i lørdags har jeg stadig i mig.
Det var bare super hyggeligt at mødes med andre bloggere. Det første blogtræf som jeg var til tidligere på året var godt, men her 2. gang var det 10 gange bedre. Tænk at møde nye mennesker og på få timer føles det som om man har kendt hinanden i længere tid. Det er skønt når snakken går og man får udvekslet tips og ideer med hinanden. Dejligt at have garn, stof og blogskrivning til fælles. 

På vej hjem i bilen sammen med Trine forsatte snakken og vi kom frem til at dagen har givet os mod på selv at arrangere et træf. Jeg håber på at en gang i det nye år at det er os der kan invitere til blogtræf, men nu må vi se, ideer til dagen er der nok af :)

Jeg havde desværre ikke kamera med til lørdagens blogtræf, derfor må i nøjes med lidt billeder sponsorting og en gave fra en af de andre bloggere. 

Vi havde pakker med til pakkeleg, legen blev dog til en bytteleg i stedet. Vi stod i en rundkreds med hver vores medbragte gave, alle sendte gaverne til højre og den 7. gave jeg fik i hånden var den jeg fik lov til at beholde. 


 Gaven kom fra Anne og indeholdte disse lækkerier. 


Vi fik alle en goodiebag med hjem og i tasken lå disse smukke øreringe


Stof og pap til en stofbold. 
Det er helt perfekt da jeg flere gange har overvejet at sy en bold, men aldrig er kommet videre.


Kataloger fra Kools og By Lassen, som allede er flyttet ind i kontoret, de skal nemlig bruges til billedecollager. Jeg er så småt igang med at klippe i dem og resultatet skal i nok få at se en dag.

8 kommentarer:

  1. Tak for en hyggelig dag, Line :-) Det var skønt at møde dig og lære kvinden bag skærmen lidt bedre at kende. Jeg glæder mig til I arrangerer en træf. Jeg vil ihvertfald rigtig gerne med :-)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også hyggeligt at møde dig i virkeligheden :) Det er helt klart med til at gøre det sjovere at blogge, når man nu også kender nogle af dem der læser med.
      Line

      Slet
  2. Hej Line. dejligt at få hilst på dig, lige pludselig syntes man at man kender hinanden lidt bedre ik´??

    Fortsat god dag.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde Mona. En dag er nok til at man føler man kender hinanden meget bedre og hvor er det skønt at have det kreative til fælles med så mange skønne mennesker

      Slet
  3. Selv tak, Line. Og tusind tak for det venlige monster, som straks flyttede ind til Casper :).
    Jeg håber i gør alvor af snakken om et blogtræf, for jeg er klar igen :)
    Kh Lena

    SvarSlet
    Svar
    1. Super at din dreng tager sig af den hæklede gut. Det lyder til at der er god opbakning til et blogtræf og det er super dejligt. Så vi må hellere arbejde videre på den ide.
      Line

      Slet
  4. Kære Line, tusind tak for sidst og hvor fedt at læse at I overvejer et træf, I må jo sige til hvis I har brug for gode råd. Jeg vil ihvertfald rigtig gerne deltage. kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Libbie. Dejligt vi må trække på din viden, du høre helt sikker fra os hvis vi får brug gode råd.
      Line

      Slet