tirsdag den 1. oktober 2013

Blogtræf # 2

I weekenden skal jeg til blogtræf, det er 2. gang jeg deltager i et og denne gang er det Libbie og Lena der står for det. Jeg glæder mig ,men hvad jeg skal jeg dog tage med af kreative projekter. Der skal jo også være tid til at snakke med de andre deltagere.

I løbet af denne uge skal jeg lave Snickersfudge til den store fælles buffet. Derudover skal jeg have styr på en gave til pakkespillet, hvis alt går efter planen bliver en del af den hjemmelavet men jeg har ikke helt besluttet mig endnu.


Dette skulle gerne ende med at blive en gave til pakkespillet

Et projekt jeg kunne tage med: En halvfærdig hippi

Zpagettigarn til hængekurve kommer måske også med som kreaprojekt

2 kommentarer:

  1. Jeg har altid et par projekter med, og får lavet cirka to rækker, and that's it ;0)

    Hyg dig rigtig meget - jeg har valgt ikke at melde mig til nogen træf i denne omgang da det blev lidt for uoverskueligt med maven og sådan...

    SvarSlet
  2. Jeg forventer heller ikke at nå det store :):
    Det er jo også en kæmpe mave du render rundt med (ig billeder )

    SvarSlet