torsdag den 12. september 2013

Skal vi bytte?


Jeg har haft godt gang i at klippe klistre på det sidste og i weekenden lavede jeg kunstbytte med en  veninde. Jeg vidste på forhånd hvilke farver hun gerne ville have billederne i men ellers havde jeg frie tøjler. Det er grænseoverskridende at forære mine egne collager væk. Et er at jeg klistre noget på papiret, leger med former og farver, noget andet er at give det væk til andre. Mon de også synes det er pænt, pænt nok til at de hænger det op på væggen. Jeg har lavet mange billeder, men ikke alt kommer op at hænge. Det er dejlig afslappende at sidde med, at lege med farver, former og sammensætningerne er udfordrende. 

Er der nogen i blogland der har lyst til at bytte lidt kreative billeder med mig? Måske du er god til at tegne, male eller en kombination af lidt af det hele. Ja, så er jeg frisk på at bytte et eller flere kunstværker med dig. 

Vi kan vælge at overraske hinanden? Eller snakke sammen om eventuelle farveønsker og størrelser på billede/ billeder. Ny inspiration er velkommen. 

Når jeg går i gang med et projekt, kommer der ofte andre ideer frem imens, byttehandlen i lørdags endte med at jeg afleverede 5 små værker. 

Jeg glæder mig til at høre fra dig

Line.g.jepsen@gmail.com

Du kan se flere billeder på min IG profil her









4 kommentarer:

  1. hej Line
    Hvor er det nogle fine billeder du har lavet, jeg er især ret pjattet med det billede, hvor du har kombineret klippe-klistre med et par tegnede streger.. (det med de lukkede øjne og munden)
    Jeg vil gerne bytte med dig, hvad siger du til at bytte til blogtræffet d. 5/10 en overraskelse for en overraskelse?? :-)

    SvarSlet
  2. Jubii.. En der vil bytte :) Jeg vil gerne bytte med dig og ja lad os bytte den 5/10, jeg glæder mig og må straks i gang.
    Line

    SvarSlet
  3. alletiders :-) glæder mig til at se hvad du finder på :-)

    SvarSlet
  4. Hej Line. Jeg er helt vild med din blog - kan se vi deler samme passion mht det kreative og at lave collager/klip og klister! Vil du stadig gerne bytte?
    Jeg er også vild med at lave lidt af det hele, men jeg kan bedst lide, at have noget i mit hjem som er lavet af andre kreative sjæle :) Du kan evt kigge på min blog eller instagram (henriiiiette) og sende mig en mail hvis du vil lege overraskelses-bytte-leg? DotR@live.dk
    Jeg skynder mig at tilføje din blog til min bloglovin :D

    SvarSlet