torsdag den 5. september 2013

Sanseposer


Lysten til at sy nogle ærteposer selv kommer fra IG, hvor en af dem jeg følger viste et billede af nogle ærteposer hun var igang med. I stedet for ærter har jeg brugt hamaperler, det gør at de nemt kan vaskes.
Mine poser er blevet til en slags sanseposer, nogle af dem indeholder nemlig bagepapir som giver en knitrende lyd.

Og jeg kan stadig godt lide neon detaljer :)

Håber mindstemanden bliver glad for lidt nyt og forhåbentlig spændende legetøj, jeg tror at bare det kan komme i munden og spises er han godt tilfreds.




Enkelte er syet som et trekantet bolsje  

Den udvidet model
Ærteposemonster som indeholder perler, bagepapir og bamsefyld

4 kommentarer:

  1. Hvor er de fine - mon en på 2,5 allerede er for stor, ellers er jeg i hvert fald blevet inspireret til at gå i gang :)

    SvarSlet
  2. Tror os en på 2,5 år kunne få glæde af poserne. Måske med forskelligt fyld, så vægten bliver forskelligt, de kan da bruges til leg og måske til at jonglere med. Dejligt du er inspireret.

    SvarSlet
  3. Er man for gammel til at lege med ærteposer når man er 26? Tænker man kan øve sig i at ramme stikkontakten så man ikke behøver at rejse sig når lyset skal slukkes :D

    De er i hvert fald rigtig fine :)

    SvarSlet