mandag den 30. september 2013

På skovtur alene




I lørdags var jeg på tur sammen med min hund, mit kamera og mig selv. Vi var en tur i hundeskov i  Molstrup ved Haderslev, hvilket ikke er langt fra hvor vi bor. En dejlig stor indhegnet skov, hyggelig og det gav mulighed for frisk luft til mig og hunden fik løbet lidt energi af sig og strukket benene. Det var skønt at være lidt alene. Desværre mødte vi ingen andre hunde men i stedet nød jeg stilheden og fik taget en del billeder. 

Billedespam fra turen får os men jeg blev ret fanget af farverne, mønstrene og bladenes facon. Jeg tænker at billederne er god inspiration til næste gang jeg får lyst til at tegne. Egeblade og kløverblomster kunne sagtens blive et smukt motiv. 




























2 kommentarer:

  1. Sikke mange dejlige billeder (:

    - Kit

    SvarSlet
  2. Åh sikke nogle smukke billeder, det er utroligt hvad naturen byder på - og så er det dejligt med lidt alenetid indimellem :)

    SvarSlet