fredag den 20. september 2013

Noget om ammevenligt tøj

Modeblogger bliver jeg nok aldrig men nu forsøger jeg mig lidt alligevel.

Mindstemanden er fyldt et halvt år, jeg ammer stadig men mest kun som hygge og tørstslukker ellers  spiser han grød og mos i løbet af dage.  
Jeg ærger mig over at jeg ikke er stødt på ammevenligt tøj fra youandyou før nu. Det er noget rigtig smukt og stilfuldt tøj de har. Nogle af deres kjoler minder lidt om noget af det jeg har i forvejen. Mine klojer er dog ikke spor praktiske når det kommer til amning, medmindre jeg ønsker at kjolen skal trækkes helt op om ørene for at give den nødvendige adgang. Ikke noget kønt syn hvis i spørger mig, så derfor har jeg også kun haft kjole på få gange i løbet af det sidste halve år. I stedet har ofte valgt løsningen med en bluse som der løftes op og en top der trækkes ned. Praktisk.

Det danske tøjmærke Youandyou skriver på deres hjemmeside:
"At blive mor er en særlig tid, hvilket også betyder at du bør investere tøj som du kan bruge nu og her mens du ammer, og som du også vil bruge bagefter."

Her er billeder af de ammekjoler som jeg godt gad at eje



92012_a_black_front kopi 
Ammekjole med engle vinger, enkel, virkelig smuk og lige min stil.
 Læs mere om kjolen her

 92012_b_purplebrown_front kopi
 Kjolen findes i to farver

22012_dark_front_ny kopi
Ammekjole med læg og lommer

En hel gardarobe med tøj fra Youandyou for jeg nok aldrig, nok mest pga prisen som ligger en del over det jeg normalt betaler for et stykke tøj. Skulle jeg blive gravid igen, må jeg prøve at spare op og måske nøjes med en enkel af kjolerne, som kan bruges til både hverdag og fest. 


Se udvalget af  ammetøj på Youandyou.dk

Sponseret indlæg:
Indlægget er bragt i samarbejde med Youandyou.dk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar