torsdag den 26. september 2013

En tur i sommerhus

Sammen med 3 veninder har jeg en "madklub", det startede med at vi lavede mad efter alfabetet senere mad fra et fremmed land og hver måned betaler vi 87 kr ind på en fælles konto. Vi har tidligere været i London og Hamborg på tøseshoppetur. I dag står der omkring 3000 kr på kontoen, desværre går der ofte lang tid imellem at vi ses. Derfor har vi besluttet at tage en weekend i sommerhus her i November, en hel weekend sammen med vores mænd, kærester og børn og jeg glæder mig allerede. Det er en super dejlig måde at være sammen på og fantastisk at vi kan finde en hel weekend hvor alle kan.

Vores erfaringer en tidligere weekendtur er at vi har behov for et sommerhus med 4 værelser, hems eller opredning i stuen tæller ikke. Da vi var afsted fik min ene veninde og hendes kæreste "æren" af at sove på hemsen. Mit triumpkort var dengang "jeg er gravid" og de andre to brugte kortet "min baby kan ikke komme helt der op" :).
Så denne gang skal der tages hensyn til alle. De var vidst lidt trætte da vi kom hjem fra den tur.

Jeg har luret en del på Dansk-sommerhusferie.dk og det kan sagtens lade sig gøre at finde et sommerhus hvor der er plads til os alle. Der er en del ved Vesterhavet at vælge i mellem og endda til rimelige penge.  F.eks. det her ved Hemmet hvor der værelser til alle og plads nok rundt omkring spisebordet.

Skulle du have lyst til at taget en tur i sommerhus i efteråret så læs mere her

Billeder fra vores tidligere weekendtur har jeg ingen af men jeg har fundet lidt billeder fra vores tur til Hamborg i 2011... Nøj det vækker minder og hvor får jeg dog lyst til at tage på shoppingtur med mine skønne veninder snart igen.

 De skønneste tøser foran vores allesammens yndlingsbutik










Indlægget er bragt i samarbejde med http://www.dansk-sommerhusferie.dk

2 kommentarer:

  1. Jeg vil på shoppetur igen - Vil på Starbucks, vil ligge i bunken af tøj, vil købe skøre strikket veste og vil ligge i den kæmpe seng og grine hele natten sammen med de bedste veninder i verden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også det jeg fik lyst til da jeg sad og kiggede billederne igennem.. Uhmm men dejlig følelse og en masse gode minder :)

      Slet