mandag den 12. august 2013

Walk in værelse


Da vi har et værelse i overskud lige nu hvor vi kun har et barn, bliver det brugt som tøjværelse. Vi slipper derfor også for at det ender som pulterkammer og et rum hvor døren altid skal være lukket pga rod. 

Der er blevet flyttet lidt rundt og ryddet op i vores tøj værelse og derfor vil jeg dele lidt billeder med jer. Skoene har fået sin egen reol og kasserne er kommet op øverst og stå. Min brudekjole har hængt forenden af en reol og taget meget af lyset fra vinduet, den bliver nu pakket væk og gemt på loftet i stedet. 

Bøjlestangen har min mand og jeg selv lavet med en vandrør og nogle kæder, måske jeg har vist den frem på bloggen før men det fungere bare super godt og tænkte at i godt kan tåle og se den igen.

Papkasserne var ellers på vej væk fra kontoret og ud i skraldespanden. De har dog fået lov til at leve lidt endnu som opbevaring, enten skal de males, pakkes ind i gavepapir eller skiftet ud med nogle andre på et tidspunkt. 






Min mand siger jeg har mange tørklæder!?!



Brudebuketten står stadig fremme, den er snart 4 år gammel 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar