fredag den 30. august 2013

Smykkehus af kork - DIY



I håb om at jeg får brugt mine smykker mere, har jeg valgt at de nu skal hænge fremme ved siden af spejlet i vores tøj værelset. Det blev en nem og super smart løsning jeg kom frem til. Kork plader fra SG, skåret ud som huse og hængt op med en enkel skrue. Nogle af øreringene er stukket direkte i pladen og låsen stadig sidder på, resten er hængt på knappenåle. 
Halskæder og armbånd hænger også på knappenåle, man skal dog sørge for at nålene sidder skråt op ad for at de kan klare vægten og samtidig nøjes med et enkelt smykke på hver nål.

Mine gamle arvesmykker er stadig gemt væk et hemmeligt sted, for skulle det ske at vi er så uheldige at få indbrud igen, skal de ikke have det nemt med at finde de smykker der faktisk er noget værd. 

Nu skal jeg bare i gang med at skifte mellem mine øreringe og huske at tage et armbånd eller en halskæde på når jeg skal nogle steder.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar