torsdag den 15. august 2013

Sjov og ballade


Der er efterhånden en del dyr at holde styr på børneværelset og efter at regnbuehippo er blevet en del af flokken er der ofte fest. Hippoerne har nu mødt hinanden og de ser allerede ud til at være venner. Et lille kys blev det også til. De fik lidt tid til at sige hej og derefter fik jeg samlet alle dyrene til familie foto.

Tro mig det var ikke nemt at få dem alle med på en gang, hunden var på vej væk og aben drillede de andre imens jeg tog billeder. Det lykkedes dog at få nogle billeder af dem og hvor er det en herlig flok dyr vi har i huset.

Alle enes og de er skønne at kigge på, jeg glæder mig til at A bliver lidt større og kan gå tur med hunden, køre en tur på bien eller finde på gode historier om hippoerne.

Indtil videre har godkendt hippoerne, de får både kys og kram af ham imens han griner og pjatter. Indtil han bliver stor nok hjælper jeg til med at passe dem og sørge for at de ikke holder store vilde fester.

Livet som mor er skønt.

Måske et lidt tosset indlæg.. men hey jeg er vel mor, eventyr og en løgnhistorie eller to skader vel ikke. Der går vel heller ikke så længe før min dreng er klar til at høre om alle de skøre ting dyrerne kan finde på. 







Hele dyreflokken




Ingen kommentarer:

Send en kommentar