onsdag den 14. august 2013

Lego wear




A har fået sit første par bukser af mærket Lego Wear, et mærke vi har fået lov til at teste og skrive lidt om.

Jeg har ikke før købt Lego tøj til A men jeg mindes at min søster på et tidspunkt kun ville gå med Lego undertøj. Min mor var altid på jagt efter nye sæt til hende når hun voksede ud af en størrelse. Jeg forbinder Lego Wear med god kvalitet og tøj der holder længe. 

Joggingbukserne har jeg valgt i str 80/12-18 måneder og jeg satser på at de passer ham til vinter, billederne viser også at der er plads til at han kan vokse i dem. De lækre og dejlig bløde indeni og passer perfekt til den kolde tid. Jeg gør hvad jeg kan for at alt det tøj A har er blødt og behageligt at have på så han nemt kan bevæge sig i. Bukserne er i en fin blå farve og den orangefarvet bindesnor i maven passer godt sammen. 

De må vaskes på 40 grader, jeg synes dog det er et minus at de ikke må komme i tørretrumbleren. Herhjemme tørre jeg sjældent tøjet på tørresnor. Men jeg tænker at det er et valg jeg må gøre mig om jeg kan leve med at farven på bukserne måske falmer lidt eller om de skal hænges op for at tørre.

Alt ialt nogle lækre bukser som jeg glæder mig til at han kan passe, igår blev de mest brugt til at lave fjolleleg med da billederne blev taget.


Det er muligt at tilmelde sig nyhedsbrev fra Lego 











Dette indlæg er sponsoret af Lego.
Jeg har modtaget bukserne i gave. 
Dette indlæg er skrevet ud fra min egen mening og holding til produktet.


1 kommentar: