lørdag den 31. august 2013

Kreahygge




Jeg har haft gang i at klippeklistre lidt. Stansejern, karton og lim fylder en del på vores skrivebord lige nu. Igår fik jeg lavet to billeder med nogle af de samme farver men med forskellige former og udtryk. Det er skønt når første billede giver inspiration og ideer til et nyt.

I får lige lidt billeder af hvad der ellers hænger på min "udstillingssnor" i kontoret, en god blandning af hjemmelavet kunst, tryk fra blade og andre lækre ting. Der er også et billede af hvordan skrivebordet ser ud lige pt, måske lidt rodet men det kan heldigvis hurtig trylles væk igen.









 Rod på den kreative måde

Jeg kan ikke få nok farvet karton

3 kommentarer:

  1. Hvis du keder dig en dag og har lyst til at gå løs på noget i nogle grønne og lilla farver, så ønsker jeg mig noget til stuen :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare billede du har fået lavet.
    Og skrivebordet ligner til tider mit herhjemme, men pyt - krea-rod er jo ikke rigtig rod, vel ;)

    SvarSlet