lørdag den 6. juli 2013

Legetæppe



Tja, ideen var god og billedet af dette tæppe var fantastisk i mit hoved. Så gik jeg igang, skar trekanter ud med mit nye skærehjul, begyndte at sy stykkerne samme lidt efter lidt. Der gik det så lige så stille den gale vej. Det var ikke så nemt at sy trekanter sammen, samtidig med at det skal blive til en firkant.
Jeg har lagt en billig Ikeadyne dobbelt i betrækket og syet det fast i kanten.

Det lykkedes at sy tæppet, uden at sy mig selv eller A inde i betrækket, det har fået en forside og ensfarvet bagside, derudover har jeg vidst ikke rigtig meget mere at sige til dette tæppe. Han er nød til ligge på midten af tæppet altid, da samlingen af spidserne er mindre heldigt.

Men HEY! farverne er super lækre og ungen på tæppet er min, så pyt med resten, han klager alligevel ikke, kun når han vil vendes eller have nyt legetøj der kan spises.








5 kommentarer:

  1. Wauw Line, hvor er det bare FLOT! Er vild med farverne og trekanterne - og den skønne lille mand i midten er da bare for kær.

    SvarSlet
  2. Det er nogle lækre farver ;) og jeps det renover med at tænke sig om når man skal sy trekanter sammen :) de skal ligge lidt skævt når man syer, men når sømrum passer ser det fint ud når man vender... Gir det mening?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror jeg forstår hvad du mener. Jeg må prøve at sy trekanter igen måske bare i en lidt mindre format.. Det bliver så flot med trekanter

      Slet