onsdag den 17. juli 2013

Instagram er farlig og fristende


Jeg indrømmer gerne at jeg bruger meget tid på Instagram, det er så inspirerende at se det andre tager billeder af fx hæklede ting, mad, smukke børn og ny indkøbte ting til hjemmet. Det sidste gjorde at jeg røg i fælden og blev fristet. En jeg følger på IG havde lagt et billede op at opbevaringskurve fra Ferm Living som pyntede så fint i hendes stue. Nedenunder billedet havde nogle spurt til hvor de var fra. Hun skrev at de var købt til halvpris på homedeluxe.dk og nyserrig som jeg er gik jeg straks ind på hjemmesiden for at se de gode tilbud. Kort tid efter havde jeg fundet flere ting jeg ikke kunne leve uden.... Wuptii så var betalingen gennemført og en mail tikkede ind med ordrebekræftelse. Helt uden at jeg rejste mig fra sofaen. Livet på barsel gør at jeg har lært mine dankort oplysninger uden ad. UPS. Min mand synes ikke godt om det, men jeg er lidt stolt. 

Instagram er fantastisk 

Juniorsengetøj til A 



Jeg har længe ønsket mig et clipboard til når jeg tegner, men om det er for fint til at tegne på ved jeg ikke endnu ellers skal det op på væggen og hænge 

Uro ophæng fra Rie Elise Larsen 

Den hvide skål kostede 40 kr 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar