mandag den 1. juli 2013

Flagranke



Flagranke eller vimpel? ja, man kan vel kalde den begge dele, lige meget hvad så har jeg i dag syet denne ranke. Jeg har endelig fået købt mig et skærehjul og det blev straks afprøvet idag, så snart mindstemanden tog en morfar i barnevognen. Det levede helt klart op til mine forventninger og mit stoflager er nu fundet frem, så i skal ideerne nok komme. 

Denne ranke bliver en gave til min mands niecer. Den blev skåret, syet og fotograferet alt imens mindstemanden sov. Selv nåede jeg også en halv time på langs inden han gav lyd fra sig. 









2 kommentarer:

  1. Flagranke, hvis du spørger mig...
    Den er virkelig fin Line, lyder smart med sådan et skærehjul.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er allerede rigtig glad for skærehjulet. Det er en stor hjælp til at få pæne og mere ens stykker stof og meget nemmere når det så skal syes sammen :)

      Slet