onsdag den 10. juli 2013

Et barnligt indlæg


I dag har min mor, A og jeg været på shopping i Christiansfeld og til vores store held var der loppemarked på torvet. Da vi kom til boderne med legetøj forsvandt alt fornuft og pludselig var barnevognen fyldt op med legetøj. A vågnede, i stedet for at finde et sted at side amme i offenligt rum, gik vi hjem. Barnevognen blev tømt og A blev tanket op og så tog vi afsted igen, vi nåede nemlig ikke at kigge i butikker i første omgang.

Jeg har slugt en kamel i dag, jeg havde ikke regnet med at min søn skulle have farverigt plastiklegetøj og så endda med batterier der kan sige sjove lyde og lyse. Kønt er det ikke men pyt min mor fik mig overbevist om at det er det små børn bliver fanget af hun er lige uddannet pædagog så hun må jo vide hvad hun taler om ;) . Udover de afskyelige plastikting blev der alligevel gjort nogle gode kup. Briobane med eltog og vogne og en kasse Duploklodser for 200,-,  det er noget der dur, det er noget min mand kan lide. Han har ellers sagt at eltoget kom på hans ønskeseddel til jul. 

En super hyggelig shoppetur i egen by som blev afsluttet med lækre kager fra Honningkagebutikken. Det er en skøn by vi bor i og hvor er det hyggeligt at kunne gå afsted fra vores hjem og 5 min senere står man på torvet/centrum i byen. 

 Legetøj med batteri og dermed masser af musik og larm

 Gave fra mormor til A 

Fandt også en Lamaze orm til 30 kr

 Det fantastiske eltog

A's kommende farvorit ifølge mormor

2 ænder til mig

Min mor havde et glas hjemmesyltede agurker med,
det kræver næsten hotdogs til aftensmad en af dagene  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar