onsdag den 17. juli 2013

Børnebøger

Så blev det igen onsdag og onsdag betyder kræmmermarked i byen. Min mor var på besøg i formiddags og var igen med rundt for at finde gode tilbud. Det super fedt at finde billige ting til A og jeg bliver helt høj når jeg gør en god handel, mere end når jeg ellers finder gode genbrugs ting. Der er virkelig noget at spare på legetøj og hvor er det skønt at se glæden hos børnene når de får solgt ud af deres sager. Win win. 

Udover de bøger jeg købte idag, har jeg også været en tur oppe på mine forældres loft. De har gemt forskellige ting fra da jeg var barn og det er altid spændende at åbne kasserne for at se hvad de gemmer på. Jeg fandt flere kasser med børnebøger, de bedste er kommet ned fra loftet og med mig hjem. Så der er noget at vælge imellem når A engang skal have læst godnathistorie.

 Dagens kup 100kr for hele denne række bøger + bogen De små synger

En pæn stor stak af både nye og gamle bøger 

 Gave fra mormor

Minder fra barndommen

 Den kniber med snart at have plads til alle bøgerne på hylderne

Muldvarpen er blevet klistret til i tape, så siderne ikke falder ud

1 kommentar:

  1. Åh, Mulvarpen og de blå bukser, er bare en af mine ultimative børnebogsklassikere (: Den der så sød.

    - Anne

    SvarSlet