onsdag den 31. juli 2013

Blomster, blomster og blomster


Igår var vi i Geografisk have til vores årlige grill aften med familien. Super hyggelig aften, vi grillede, gik tur i haven og sluttede af med kage.

Og nu må jeg nok hellere undskylde mit billedspam af Daliaer, men det er min mors skyld. Hun har et stort bed i deres have kun med Daliaer, som blomstre smukt nu. Så igår brugte en del tid på at se på Dalia i Geografisk Have, for at blive inspireret til hvilke slags hun skal købe næste gang. Og til mit forsvar så var A puttet i hans barnevogn, jeg havde dermed god tid til at tage billeder. Jeg må indrømme at de er nu smukke og fascinerende hvor store blomserne kan blive. Men nu nok om undskyldninger og bortforklaring hvorfor i får et blomstret indlæg. Jeg håber i synes om dem alligevel. Hvilken en er din favorit?


























Min favorit 

Slut med blomsterbilleder prøv i stedet at se her... En glad morbror onkel og en sej baby







1 kommentar:

  1. Det billede hvor Thomas holder lillemanden op i luften, ligner han en virkelig stolt 1. fadder/onkel/morbror :)

    Dejligt!!

    SvarSlet