torsdag den 25. juli 2013

En tur til Fyn


Tirsdag tog A og jeg på tur til Hasmark for at besøge Jeanet. Vi var dog først et smut forbi IKEA. Nøj hvor har de fået mange nye fine ting, en helt lille afdeling med gavepapir, notesbøger og andre ting af papir. Super flotte farver. 

Jeg overnattende hos Jeanet og på vej hjem onsdag var vi forbi Stof og Stil. 
Det blev dog mest til lidt nyt garn og nye nåle til min overlocker, som jeg har været lidt hård ved. 

En super hyggelig tur som A klarede super godt han sov fra 21:30 til 07:00, så det er ingen sag at ha ham med på tur. Han måtte dog en tur på forsædet og stå pga kø på motorvejen men det er faktisk hyggeligt at have ham stående der. 

I weekenden står den på camping igen sammen med min mands familie, jeg glæder mig. 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar