tirsdag den 4. juni 2013

Tirsdag i billeder

 Igen et lille grønt indlæg fra mig. Vejret gør bare noget positivt ved os herhjemme. Idag var vi igen en tur rundt i vores lille have imens vi prøvede at få A til at sove. Vores have består mest af græsplæne men også enkelte buske. Da vi flyttede ind i efteråret blev jeg glad over at se at der stod to frugtbuske, men hvilken busk det er vi har stående er stadig en lille gåde. Vi har ventet på at der skulle komme bær på.

 Er det stikkelsbær eller solbær?

Regner med at dette er ribs? 

 Hvem der bare kunne ta en lur i skyggen og sove til fuglefløjt

 Hunden synes det er sjovt når jeg planter blomster




Skal vi lege

2 kommentarer:

  1. Det øverste er stikkelsbær ;0)

    solbærbuske ligner ribs utroligt meget - Den letteste måde at kende forskel er at nulre bladene... Solbærbuskens blade lugter sjovt nok af solbær (og smager fantastisk som sommerte hvis du bare smider solbærbladene i en omgang kogt vand...)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for vejledningen.. Jeg har prøvet at nulre et blad, det lugter ikke rigtig af noget. Så jeg satser og håber på at det er ribs :)

      Slet