torsdag den 6. juni 2013

Styr på farverne

Jeg har købt  Hay opbevaringskasser til kontoret og for at få plads til dem har jeg rykket rundt på alle tingenf i reolerne. For at få det til at se lidt mindre rodet ud, har jeg forsøgt mig med at sætte alt op efter farveorden. En hyggelig opgave. Det er lykkedes meget godt hvis i spørger mig, jeg gad dog godt at der var mindre af de sorte kasser, rækken med sort er meget dominerende. 
Nu drømmer jeg om flere kasser fra HAY for nøj hvor er de lækre og farvene er jeg helt vilde med. 

Jeg har valgt at kogebøgerne stadig står samlet i to af rummene. Det vil være lidt træls at skulle lede efter en kogebog i hele reolen ud fra hvilken farve bogen har. Jeg har en gang ledt efter bogen hæklet legetøj ved de røde bøger da hæklede dyr har rød ryg. Kiggede og kiggede og til sidst fandt jeg den under grøn. Typisk. 




Rosendahl glas er flyttet fra køkkenet og ind i kontoret, jeg trænger til at se på noget andet i køkkenet






Der bliver stadig flyttet lidt rundt på nogle af tingene, jeg bliver nok altid helt tilfreds 

Logospillet er sat mellem de røde bøger




1 kommentar:

  1. Hold da helt op, hvor ser det fedt ud! Go' stil!

    Kig gerne forbi :)
    miaekholm.blogspot.dk<3

    SvarSlet