torsdag den 6. juni 2013

Prøve kage bagning

I sidste uge bagte jeg en mudcake, for at afprøve opskriften inden barnedåben. Da den kom ud af ovnen blev jeg lidt skuffet over kagen. Den var ikke spor svampet, men i stedet ret hård og den virkede tør. Efter en dag i køleskabet, blev den lagt sammen med blåbærmousse og friske blåbær. 
Manden tog kagen med på arbejde og bleb bedt om at ta resterne med hjem.

Manden kom hjem fra arbjede og fortalte at den smagte super godt. Heldigvis var der også en rest til mig så jeg kunne smage. Den var god og lige som jeg først havde gået og håbet på. Lidt svampet og dejlig smag af chokolade.

Idag har jeg igen bagt kage, dåbskagen bliver alligevel mudcake. Fyldet bliver noget anden, men jeg håber på at det lykkedes for så bliver det en lækker kage der bliver serveret på søndag. Jeg glæder mig til at skulle lægge kagen sammen og pynte den på lørdagen. 

Nu er køleskabet fyldt op med kage og mousse.




 Forsøgte at gøre kagen transportsikker 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar