lørdag den 22. juni 2013

Navnefest og gaver

Idag skal vi til navnefest hos A's fætter Lasse. Jeg har hygget mig med at lave lidt hjemmelavede ting til ham, så gaven bliver en blanding af hjemmelavet og købt. Ranglen gav lidt udfordringer da det hele skulle pakkes ind. 

Festen er både navnefest og fødselsdag, Lasse's mor fylder nemlig 30 år. Hendes gave er langt mindre kreativ og spændende, det blev til et gavekort til Kolding storcenter. Så det er ikke værd at vise frem. Jeg håber at de begge bliver glad for gaverne.

Hæklede vimpel har jeg skrevet om her 

Navnetegningerne kan du læse mere om her





Lasse's lange efternavn har jeg sløret på dette billede 



Løsningen blev at ranglen blev pakket ind for sig selv 
hvilket ikke var særlig nemt  så er den kun fra A

1 kommentar:

  1. Fine gaver!

    Kig forbi! Jeg har lige startet bloggens 2. giveaway! :)
    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet