lørdag den 15. juni 2013

Lørdagstur ved dammen


I dag tog vi en tur til Haderslev for at komme til bagagerumsmarked. Der var desværre intet der fristede, så vi gik hurtigt igen. I stedet valgte vi at gå en tur med til dammen, mindstemanden var med i barnevognen og godt igang med sin formiddagslur. 

Da vi blev gift i septemer 2009 fik vi taget bryllupsbilleder ved dammen. Der er så smukt og stedet vækker minder. Det var sjovt at gå rundt i dag, pege på nogle bestemt træ'er og vide der stod vi og der sad vi på en bænk. 

Turen Idag blev lige lidt bedre da vi kom til en kæmpe flok med gæs. Jeg var lidt ærgerlig over kun at have min telefon med mig, men det blev dog til nogle okay billeder alligevel. Min mand mente dog at det ville have taget alt for lang tid hvis jeg havde haft mit kamera med. Måske vi havde stået der endnu. 

Det er sjovt at se på dyr og observere hvordan de går rundt, snart har vi en dreng som vi kan dele glæden med. 





Sjovt nok, har noget valgt at den skal ligge på hovedet

De første gæs vi mødte var ikke så fotogene og valgte at svømme væk fra os



På modsatte side af dammen kom vi til en kæmpe flok med gæs og gæslinger 

De blev liggende selvom vi gik på stien 

En enlig blishøne 

En gæsling, for ja det hedder vel en gæsling og ikke ælling?!?

Denne her kunne også hvæse af os



En stor flok gæslinger, vi blev enige om at det nok var gæslingebørnehaven på udflugt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar