fredag den 7. juni 2013

Her bor Anders

Vi har travlt med at få gjort det sidste klar til søndag, men vi er heldige at A tar nogle gode lurer i barnevognen, så vi får klaret en del imens han sover. Der er lavet lister over de ting vi skal nå og for at gøre det mere overskueligt har vi skrevet på hvilke dage der gerne skulle gøres hvad. Måske det lyder skørt men alle de praktiske opgaver som rengøring, slå græs og pudse vinduer bliver klaret uden at man tænker " det gider jeg ikke lige nu" nu har vi en deadline og samtidig bliver listen over to do mindre. 

Nu går jeg og glæder mig over at det faktisk kan ses at vinduerne er pudset, det gør en forskel. Det gør mig glad. Nu skal det ikke handle mere om barnedåb men som lovet tidligere kommer her lidt billeder fra A's værelse. 

Kryds gerne finger for at det gode vejr holder længe endnu, jeg bliver ihvertfald afhængig af sol og fuglefløjt.


Bogkasser jeg selv har malet, de er købt i hos Trævarerbutikken i Odense

 Bjørn Wiinblad billeder i rammer fra IKEA



Lyskæde fra Happy Light

Hæklet vimpel opskrift findes hos Trine


Uroen over puslebordet

4 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle fine ophæng og super fedt med den sættekasse med neongule detaljer :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  2. Det er blevet så fint, og kasserne er super flotte.

    /Trine - kvalitid.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hvor er det nogle flotte farver du har valgt - og det passer så fint sammen, både bogkasser, lyskæde og flagranke. Meget gennemført! Glæder mig til at se mere...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de fine ord. Jeg bliver også glad hver gang jeg går forbi værelset, det er et sted jeg har lyst til at være.

      Slet