onsdag den 5. juni 2013

Blogtræf



I weekenden var jeg afsted til mit første blogtræf i Vejen, planlagt af Tina og Christina. Det var sjovt at få sat ansigt på hvem der gemmer sig bag nogle af de blogs jeg allerede følger. Derudover har jeg fundet vej til nye spændende blogs.

Vi havde alle medbragt en ret til den store madbuffet og en pakke til pakkespil.

Jeg havde ikke planlagt de store kreative udfordringer til dagen, da jeg også gerne ville se og snakke med nogle af de andre imens. Jeg fik hæklet et par svampe og lavet en vimpel færdig til A's værelse. 

Jeg var afsted sammen med Trine som var den eneste jeg kendte på forhånd.
Ved vores bord sad bl.a. Anne som også hæklede. Hun havde medbragt raw cake brownie, som jeg helt sikkert selv skal prøve at lave en dag.. mums 

Bevis på at jeg også var til blogtræf kan ses her hos Birgitte. Jeg vil gerne have vundet hendes gave, hun er super dygtig til at tegne og gaven fra hende var et af hendes ugly uglebillede.

Det var skønt endeligt at være til et blogtræf, det gør jeg gerne igen.

Til sidst lidt billeder af det jeg vandt i pakkelegen. Nøj der var mange lækre sponsorgaver, jeg havde også lidt heldet med mig.

Jeg tror disse stager var en gave fra en af de andre bloggere, men der lå ingen seddel i pakken om hvem

Fra Skovpavillonen i Holsted

 Sponseret af Lisbeth Dahl

 Synes det er en super sød måde at dyrke karse på
og koen skal jo ha noget grønt at spise

Gave fra Tantegrøn til alle deltagerne

1 kommentar:

  1. ja sikke en herlig dag vi havde, det må vi snart gøre igen :-) Det var rigtig hyggeligt at møde dig, og jeg følger dig nu på bloggen.. kh Birgitte

    SvarSlet