tirsdag den 18. juni 2013

A står for...

For Anders hjemme hos os. Idag er det præcis 3 måneder siden han blev født. Jeg har tegnet et nyt billede til hans værelse, et billede med alle hans oplysninger på. Ideen kommer fra bloggen creativetail, jeg er dog ikke god til at tegne dyr, så min version er med mønster i stedet.

Jeg har skrevet teksten på computer, det store A er str 400, printet det ud og derefter tegnet det over på andet papir.
Denne tegning blev med cirkler, men jeg tror jeg vil forsøge igen med flere kruseduller og at farvelægge hele papiret. 



Resten af hans navn har jeg sløret

I går aftes fik jeg ideen til denne tekst 
Vores kæreste dag og bryllupsdag

8 kommentarer:

  1. God idé :-)
    Det kunne jeg godt finde på til ungernes værelse også. Glæder mig til at se den næste tegning du vil lave med Anders's navn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må igang, det er let at gå til og det er altid hyggeligt at tegne.

      Slet
  2. Hvor fint, sikke en god idé.

    SvarSlet
  3. Det var da en fantastisk ide... jeg kunne finde på at tegne bogstavet på stof og lave en slags stofkollage...
    Rigtig fin ide!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt denne ide kan give dig inspiration til nye kreative ting.

      Slet
  4. nej hvor sjovt, jeg har netop også lavet sådan en plakat til min søn Marinus,
    også efter jeg lige fandt forbi bloggen creativetail... De er bare så søde
    kh Birgitte

    SvarSlet
  5. Det er så fint, og jeg skal helt sikkert og lave noget ligne. Det er en god ide med det som stof tryk, måske en pude er i vente!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig til at se hvad du finder på :)

      Slet