fredag den 21. juni 2013

28 hæklede trekanter


Jeg mangler nok lidt ny inspiration til et nyt hækle projekt, den sidste tid er gået med at hækle trekanter. Det er nemt at hækle og sjovt at finde frem til flotte farvekombinationer. Vimplerne er alle 3 gaver til nogle børn jeg kender, A's fætter er en af dem.

Vimplerne er også et forsøg på at få ryddet ud i mine garnrester, det lykkedes dog ikke helt. Jeg måtte på jagt efter en gul og orange til den ene vimpel, hvilket resulterede i at jeg købte 4 andre nøgler gang oveni.. ups..

De er alle hæklet på nål 3 med dobbeltgarn

Hvis du har lyst til at hækle en lignene vimpel, finder du opskriften hos Trine.










Jeg er blevet ret vild med den gule farve, sat sammen med de grønne og blå farver













Pakket og klar til at blive givet væk

3 kommentarer:

  1. Flotte farver. (Underligt jeg kan ikke skrive kommentarer i Bloglovin)

    SvarSlet
  2. Tju hej hvor er de fine og skønne farver.
    De kan da kun skabe glæde hos modtagerne :)
    KH Lena

    SvarSlet