tirsdag den 7. maj 2013

Jeg er her stadig

Jeg har godt gang i hæklenålen og er godt på vej mod 30 hæklede svampe. Alle toppene har fået fluesvampeprikker og 15 stokke er færdige. Jeg har købt ris som skal i bunden sammen med bamsefyld. Jeg føler jeg er godt med, så jeg har også gang i andre projekter imens.

Lille projekt :En suttesnor til Anders som allerede er færdig.

Farverne fra paddehattene giver inspiration og ideer til andre nye projekter. De ligger fremme på sofabordet og nøj hvor er det skønt at kigge på.

Større projekt: hæklet gulvtæppe, målet er at det skal være omkring 1.20 m i diameter. Jeg har valgt det kun skal være i sort/hvid.
Indtil videre har jeg købt 20 nøgler garn, 10 af hver. Så jeg er spændt på hvor meget der går til.
Jeg hækler stangmasker på nål 4,5.

Nårh ja ved min side ligger baby og hund















2 kommentarer: