mandag den 13. maj 2013

Foto collage af Mini Jepsen #1

I dag er Anders 8 uger. Tiden går stærkt og hvor sker der bare meget på kort tid. Min mand og jeg har besluttet os for at lave en foto collage med en lille del af de billeder vi har taget indtil videre. Jeg frygtede i starten at vi ikke ville få taget billeder nok af ham, men efter den første måned havde vi over 100 billeder af ham allerede. Kameraet står fremme på spisebordet, det hjælper os med at få taget billeder i hverdagen også. 
Når moren keder sig og Anders er i hopla, ligger han model på gulvet imens jeg knipser løs. 

Nu er projektet bare at udvælge de billeder som skal op på væggen. Vi har to IKEA rammer på 40x60 som skal fyldes ud. Planen er at det skal laves collage i den ene ramme, den anden skal kun være med 2 billeder. 
Vi laver det på computeren og får det printet i størrelsen der passer til rammen. Mandens kammerat kan printe det for os. Jeg er vild med ideen og håber det bliver godt. 
Her er nogle af de billeder som skal med.



 Billedet blev også brugt til indbydelserne til barnedåben
Mormoren var solgt da hun så det

 Mor og barn

Det bedste han ved er at ligge uden tøj på

Far og søn

1 kommentar:

  1. Dejlig ide og skønt og se tilbage på , for det går mega hurtigt

    SvarSlet