torsdag den 30. maj 2013

Vores hjem #3

Nu viste jeg billeder af haven igår, så i dag må i med indenfor i huset

Vasen fra Anne Black fik jeg i morsdagsgave, eller jeg må indrømme at jeg byttede mig til den. Manden havde købt en ugle i mørkt træ til mig. Den var rigtig fin men da han nævnte prisen blev jeg overrasket. Uglen kostede 400 og det synes ikke helt den var værd. Selvom det var en morsdagsgave.
Jeg havde mindstemanden med da den blev byttet og han brokkede sig ikke da jeg fik byttet uglen ud med vasen.



Endelig har jeg fundet en grøn plante som jeg synes om og passer fint i krukken fra Kahler. 
Pletter i luften 

En uro blev det ikke helt til, istedet pynter de farvende papirsbolde nu i vinduet ved terassedøren. 
Anders kan kigge på dem når vi går rundt  og sludre lidt tingene i vores hjem. 

Stilleben på skænken



Ingen kommentarer:

Send en kommentar