mandag den 1. april 2013

Seleclips - indkøb

Seleclips, sutteklemmer, pacifier eller wooden baby soother clip.... Ja, Jeg har længe søgt efter disse clips på nettet. Via Ebay og Amazon uden held. En dag da jeg faldt over bloggen Maries fabrik og kom forbi dette indlæg hvor hun linker til et sted hvor man kan bestille dem.... Endelig.

Jeg var dog lidt skeptisk i starten, da de skal sendes fra USA, hvad så med told, moms og hvor meget kræver postdanmark for det? Jeg spurte min mand til råds og vi besluttede os at tage chancen med hensyn til ekstra gebyr.

Clipsene koster ca 300 kr, fragten er gratis og de bliver leveret med fragtfirma.
Pakken fik vi leveret på min mands arbejde og til vores store held kostede det ikke ekstra at få pakken. Hverken told og skat eller fragtfirmaet havde lagt gebyr på. Den var sendt fra Kina og der stod vareprøve på kassen mon det havde betydning.

Så nu har jeg clips på lager til suttekæder, barnevognskæde eller ophæng. De er købt i en neutralfarve så er der stadig mulighed for at male dem. 
50 stk seleclips

3 kommentarer:

  1. Dejligt at høre at det gik godt med bestillingen :-) Glæder mig til at se hvad de skal bruges til :-)

    SvarSlet
  2. Mon du har 4 i overskud du vil sælge? :) sophiebrix@hotmail.com

    SvarSlet
  3. kan du komme med linket til hvor man kan købe dem

    SvarSlet