tirsdag den 9. april 2013

Kreativ igen


Så er hæklenålen fundet frem igen, den var i mine tanker nogle dage før jeg gjorde alvor.
Jeg havde først besluttet mig for at købe en barnevognskæde, for vores dreng har/får så mange andre hjemmelavet ting. Det behøver jo ikke at være hjemmegjort det hele.... Men så kom ideen og nu er jeg godt igang med en kæde alligevel.
Der skal være 3 ting i den og træperler imellem. Så får jeg også snart brug for mine indkøbte seleclips.

En sprutte, en stjerne og den sidste del arbejder jeg stadig på.

I dag har jeg købt buksemønster fra minikrea + stof til det første par. Jeg glæder mig til at skulle igang med bukserne. Det blivet første gang jeg skal sy ribkant på bukser.





2 kommentarer:

  1. Lækkert stof. Jeg fik aldrig lavet noget til men piger, da jeg slet ikke havde opdaget kreaverdenen, så det "lider" den kommende nevø/niece under;-)

    SvarSlet
  2. Hvor er de søde. :)

    Jeg har for tiden gang i en give-away, hvor man kan vinde en bog, håber du tager et kig forbi?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet