tirsdag den 16. april 2013

Give away # 2


Jeg vil gerne forkæle 2 af jer læsere med gave. 
Gaverne kommer til at indeholde det i ser på billedet. Der er papir med flotte mønstre som fx kan bruges til origami. Jeg har selv foldet traner af papiret. Et sæt øreringe og seleclips til suttesnore.
Jeg regner med at der kommer til at være mere i den gave vinderne modtager men det forbliver dog en overraskelse. 

Håber i har lyst til at deltage  

Regler:
Alt du skal gøre er, at skrive en kommentar til dette indlæg
samt at blive fast læser på bloggen.
Tilmeld jer også gerne bloggen via bloglovin så kan i stadig læse med fremover. 


Sidste chance for for at være med er:

Søndag d 28 april 2013

For at kunne deltage i konkurrencen, skal du opgive dine kontaktoplysninger. Det vil sige, at hvis du ikke har en blog med din emailadresse på, skal du skrive den sammen med din kommentar på indlægget. 


26 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud. Deltager gerne. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  2. Jeg vil da gerne være med, låner lige billedet og linker fra min sidebar.... er det ok ??

    Mona

    SvarSlet
  3. Er fast læser og vil meget gerne deltage. Hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  4. jeg følger dig på bloglovin :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    du er velkommen til at deltage i mine give aways
    kik-forbi-min-giveaway

    SvarSlet
  5. Skøn blog du har, så jeg følger dig via bloglovin'. Jeg kan godt lide dine kreative indlæg, og sikke en skøn lille dreng du er mor til :-)

    Kh
    Louise
    lolesendk@gmail.com

    SvarSlet
  6. Hvor lækkert, jeg vil rigtig gerne være med. Jeg laver mange kort, hvor papiret også vil være fint. Derudover har jeg fundet nogle ting (origami) jeg skal prøve at folde.

    mette.knk(a)gmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg vil gerne forkæles - Følger dig både på GFC og Bloglovin :)

    /Jeanet - www.jbodilsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. Jeg er med og følger dig allerede. Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  9. Skøn give-away :-)
    Jeg er fast læser og følger dig via BlogLovin.

    SvarSlet
  10. jeg følger via bloglovin' og vil utroligt gerne vinde din skønne give-away. Jeg x'er fingre...

    SvarSlet
  11. Hej.
    Super lækker give away, som jeg meget gerne vil deltage i. Jeg følger dig via bloglovin.

    SvarSlet
  12. Sikke nogle flotte ting, jeg vil meget gerne deltage :) håber jeg er den heldige :)

    SvarSlet
  13. følger på bloglovin :) krydser fingre

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/04/give-away-11.html

    SvarSlet
  14. jeg vil meget gerne deltage (:

    SvarSlet
  15. Uhh, spændende pakke :-)
    juliejensen@mail.dk

    SvarSlet
  16. Uh, jeg vil gerne være med - lækre sager. Jeg er nu tilmeldt via BlogLovin.

    SvarSlet
  17. Jeg vil meget gerne deltage lige en gevinst for mit kreative væsen og mine unger, men mest moren

    SvarSlet
  18. Jeg er fast læser og følger dig via Bloglovin :-)

    SvarSlet
  19. Det vil være dejligt at vinde...

    SvarSlet
  20. Tak for invitationen til at deltage i din fine giveaway.
    Hilsen Marlene, 1i111e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Lækker give away og det kunne bestemt godt bruges her :-)

    Kig gerne forbi min blog og mine give away's: http://suzyjensen.blogspot.com

    suzy_jensen@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Jeg er med :)

    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Juhuuu - jeg kan lige nå at være med :))))

    SvarSlet