mandag den 11. marts 2013

Ups...

Så kom jeg til at købe lidt nyt garn. Garn fra Grenes frister og farverne er super skønne, så der kom lidt nøgler i kurven. Der skal nok komme noget godt ud af det på et tidspunkt og ellers kan jeg jo altid bruges til en hæklet sprutte.



Jeg har set hos en anden blogger at man kan lave halskæde af elastikkerne
Det vil jeg forsøge mig med


 Hjemmeklippet Zpagettigarn, det er allerede brugt til en kurv


 Stof til savlesmækker

Jeg har luret meget på babylegetøj på nettet.. Nøj hvor er der meget fint jeg gerne ville købe, men indtil videre har jeg begrænset mig og venter til han er kommet ud. Denne ugle er det første stykke legetøj jeg har købt. Det behøver ikke at være hjemmehæklet det hele.
Så må det på ønskelisten til barnedåben senere :)

Uglen er af mærket Skiphop

Ingen kommentarer:

Send en kommentar