onsdag den 13. marts 2013

Savlesmækker

Så har jeg vidst også fået syet savlesmækker nok for en tid. Jeg mangler jo også stadigvæk en savlende baby der kan bruge dem (der er stadig ingen tegn på at han vil ud, selvom jeg ramte terminsdatoen igår 12/3). 
Mønsteret er super godt og det kræver ikke det store at sy sådan en smæk.
Jeg har både forsøgt med bomuldstof og jerseystof som forside. Bagsiden er klippet ud af et fleecetæppe. Jeg håber dermed at de suger savlet og at det ikke bare løber af.

Mønster til savlesmæk kan du finde hos Fruflittig - lige til at printe ud.



Ren jersey stof det var lidt mere bøvlet at sy i



Jeg har tidligere skrevet om disse savlesmækker her

1 kommentar:

  1. Hvor er de blevet gode :-) Jeg er lige kommet forbi din blog og har fluks meldt mig som fast læser. Jeg glæder mig til at følge din kreativitet fremover.
    Du er velkommen til at slå et smut forbi min blog, og kigge dig omkring :-)
    Kh Line

    SvarSlet