mandag den 4. marts 2013

Imens jeg venter...


 ... På at babyen vælger sin fødselsdag, har jeg gang i flere projekter. Det går langsomt, men frem ad. Idag lykkedes det mig endelig at få syet en savlesmæk med giraffer og hvor resultatet blev godt. Jeg har brugt fleece på bagsiden. Opskriften og mønster til at printe finder du hos Fruflittig.
Det var Jeanet der ledte mig frem til opskriften.

Jeg satser på at kunne få lavet et par stykker mere de næste par dage. Vores baby's fætter har helt sikkert også brug for en savlesmæk.

Cirklen ved siden af i neonstoffet, er mit første forsøg på at lave en nusseklud til babyen. Den har blød fleecebagside. Håber den kan bruges som nulreklud, ellers er den flot at se på. Inspirationen kommer fra Pinterest her og her.






Pude 

Jeg også syet endnu en pude til sofaen... Forår = neon, er det ikk?!?!
Stoffet købte jeg tilbage i Januar og skrev om det her. Igen har jeg brugt pipingbånd men et nyt forsøg på lukningen af puden. 

Puden måler 60x40 og fyld er vores tidligere hovedpuder fra sengen. Så der er chance for at få sig en god lur med denne pude :)


Jeg er vild med farven og mønsteret på stoffet

Jeg har brugt trykknapper til lukningen, da dette bliver bagsiden af puden



1 kommentar:

  1. Lækkert med neon :-) Og rigtig fin nulre-klud. Det står også på listen som et af mine kommende projekter.

    SvarSlet