onsdag den 13. marts 2013

Hæklet spiral

Hæklet spiral af stangmasker. Jeg forsøgte selv at starte op på spiralen men det endte jeg at måtte lure lidt hos disse to bloggere Frumadsen og Karinaandehaak før det lykkedes. 

Stykket er nu monteret som forside på en lille pude. Jeg har selv syet en pude og fyldt den med bamsefyld fyld fra billig IKEApude. Bagsiden er et billig lagen fra Jysk. 
Et lagen til en madras i en skøn lyseblå farve for 15 kr et kup til den pris og billigt bomuldsstof.






Resten af pudeproduktionen

Så er det lykkedes mig få endnu en pude og dermed den sidste pude syet færdig i denne omgang. Skønt med lidt kulør i sofaen.

Nyeste og sidste pude til sofaen med blomster motiv 
De to prikkede kan jeg ikke tage æren for, de er købt i IKEA







Lidt kønt at kigge på og glæden over at foråret er på vej

Jeg har længe luret på en Orkide til vinduet og i dag fandt jeg en i Fakta til 40 kr
Det er endnu ikke lykkedes mig at få en Orkide til at blomstre igen når den først har tabt blomsterne
Men nu prøver jeg igen igen

6 kommentarer:

  1. Sej spiralpude :D
    Jeg vil også have en ny fin sofa hvor der kan være mange lækre puder i hehe

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er da godt på vej mod en ny sofa. Det dur jo ikke sofaen ikke passer til det nye sofabord :)

      Slet
  2. Godt gået med spiralen og puderne...

    Jeg har kun en orkidé som det ikke er lykkedes mig at få til at genblomstre undtaget en gang - Men jeg bliver ved med at prøve ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg forsøger også igen og igen. Min lillebror har en som blomster igen og igen, når han kan vil jeg os kunne...Hey jeg burde ha lidt mere grønne fingre end ham :)

      Slet
  3. Hvor er det en skøn spiralpude. Jeg er også ret vild med puden med det gule mønster. Er stoffet fra stof og stil?
    Jeg har lige fundet din blog og har fluks meldt mig som fast læser. Jeg glæder mig til at følge de fing du laver fremover.
    Du er velkommen til at kigge forbi min blog, og kigge dig lidt omkring :-)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej
      Velkommen til. Det er altid glædeligt med endnu en fast læser.
      Alle tre puder er syet af stof fra Stof og Stil.
      Line

      Slet