onsdag den 6. marts 2013

Hæklerier og andet godt

Jeg forsøger at få gjort mine projekter helt færdige inden babyen kommer, men samtidig med at jeg finder på nye :) Så jeg får nok aldrig en ende på det, men pyt. Jeg glæder mig over de ting der er færdige og klar til brug.

 Efter at det endelig lykkedes med en fin savlesmæk, har jeg syet 3 mere
2 med neonsyning

 Tusindben orm med næsten 1000 ben - hæklet af garnrester
Den har været med til at jeg nu har fået tømt godt ud i mit bomuldsgarn

 Den blev nød til at få ben ellers lignede det alt andet end en orm
Ellers kan den jo hellere ikke komme omkring i den store verden

 Jeg har hæklet sprutter til en go sag og til en andens baby
Det er først nu har jeg fået lavet en til vores kommende barn

 Så denne sprutte får lov til at blive boende hos os


Denne hue er strikket af min mor og jeg har hæklet bindebåndet til
Synes det er en super sød spids på huen
Den skal nok holde babyens ører varme

Et ikke helt færdig projekt 
Hæklet spiral - hvad det skal bruges skal jeg nok vise frem på bloggen

Jeg skal jo også have noget at lave i morgen igen


2 kommentarer:

  1. Sikken fine ting du får lavet.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Det er hyggeligt at have gang i mange ting på en gang, men endnu bedre når det blir færdigt :)

      Slet