søndag den 24. marts 2013

En lille update

Der er nok lidt stille på bloggen :)
I mandags fødte jeg endelig vores lille dreng. En skøn basse på 4540 g og 54 cm. Vi er hjemme fra sygehuset og skal nu lære hinanden at kende. 
Hækleting, garn og symaskine holder lidt ferie til overskuddet er der igen.

Vi snakkede lidt frem og tilbage om vi skulle tage blomsterne med hjem fra sygehuset eller ej. Jeg mener der noget med at man ikke tager blomsterne med hjem, da man så tager sygdommen med hjem.
Min mand sagde dog at sådan en dyr og fin buket lader man ikke stå. Så blomsterne kom med hjem og nu nyder vi dem nogle dage endnu. 
Skøn mor-barn buket som var en gave fra mit hjemmeværns kompagni


7 kommentarer:

  1. sikke en fin dyne :-)
    det med blomsterne har jeg også hørt, men nu var det jo ikke en sygdom, men den lille søde, raske, gut i var der med, så tror det går :-)

    SvarSlet
  2. Han er så fin...

    Tjahh - Hvis man er overtroisk kan man lade dem stå, men jeg tror nu der er en del der tager dem med hjem

    SvarSlet
  3. hej Line

    Syntes det er helt fint at de kom med hjem så du kan nyde dem et par dage mere..
    Glæder mig sandelig til at vi skal se den lille skønne gut på onsdag..
    Knus Moster

    SvarSlet