lørdag den 30. marts 2013

Barselsgaver




Vi har fået en fin sangbog med 100 børnesange. Nu er vi gået i træningslejr og er igang med øve på sangene. Mange af sangene kender vi heldigvis og kræver kun lidt genopfriskning. Det vækker minder fra barndommen og nu giver det meget mere mening at høre og synge børnesange. Nu har vi en dreng at synge for. Jeg er selv vokset op med godnat sange.

Når nu ikke jeg helt har tiden endnu til at være kreativ, vil jeg hellere vise jer hvor kreative nogle af kvinderne i min familie er. 

Jakken har jeg selv været med til at vælge mønster og garn til før jeg fødte. Den er strikket af mormor. Den er lavet i bomuldsgarn og en str 3-6 måneder, den bliver god som sommertrøje.






Dette sæt fik vi af min onkel og hans kone, lækker neon detalje
Vores dreng bliver total sej i det en dag



 Bukserne har mange seje detaljer

Strikket tæppe lavet af oldemor
- Strikket i uld så han kan holde varmen


2 kommentarer:

  1. Praktiske og dejlige gaver du har fået.
    Kender godt det der med sangen der lige skal genopfriskes ;O)

    Mona

    SvarSlet
  2. Skønne, skønne sager - Han bliver en supersmart dreng!

    SvarSlet