tirsdag den 26. februar 2013

Vores hjem # 2

Jeg synes det er skønt med små projekter i vores hjem som min mand og jeg kan være fælles om. 
Det går godt med samarbejdet, det er mest mig der måler og ham der skruer.  Lørdag var jeg i Ikea og fik købt lidt forskelligt. Allerede søndag blev det pakket ud og det hængt op, til stor glæde for os begge. 
Især reolen i badeværelset er vi super tilfredse med. Vi har været ude i at købe/bygge hylder i passende mål. Godt vi valgte den nemme løsning.

 
Smal reol fra Ikea som passer perfekt ind i det lille hak på badeværelset

Nye lamper ved sengen som gør det nemmere at læse i sengen. Lyset op i loftet giver en hyggelig stemning.

Bamix'en er kommet op og hænge, det giver lidt mere plads på køkkenbordet. Den får lov at hænge fremme, da den så oftere kommer i brug. 
Vægbeslag købt i Inspiration til 90 kr


Mit første forsøg på spaymaling, den lille vase var før gul 


 Jeg er i gang med at lave hyggelige stilleben i stuen, tingene bliver flyttet lidt frem og tilbage.
Denne samling er indtil videre den jeg er mest tilfreds med
Forklaringen omkring stilleben hos denne blogger gav god mening for mig.


Nederst til højre: Nyt skærebræt med grafisk udtryk, købt i Rema1000 for 30 kr


Ingen kommentarer:

Send en kommentar